+Follow | Dashboard
Starship
Tuesday, 25 December 2012 • 23:22 • 0 comments

Assalamualaikum ....

hari nie , malam nie , saat nie , aku rase nak gelak kuat2 + puas2 ... hahahahahahahahahahahahahaha ! *dah macam orang tak betul dah* tak sangke dlm diam ade 0rang bengang ngan aku ... nak tw ta spe yg bengang ngan aku uh ? hm.,, spe agi lau bukan adik aq.. aku dengan tak sengaje telah membace blog beliau dan at c2 lah aku tw.. hahahaha ! reti bengang gak rupenye kau diq !

ehemm2..
tapi pape pon sori lah buat kau bengang !
bukan sengaje pom... *tak sengaje lah sgt*
aku mmg saje jek pom tana bgi ka gune broadband uh..
hahahaha !




satu2 nyer adiq laki aku :)




aku with budak bengang ! haha

tapi walau ape pon .,, aku tw dye syg aku ! *perasan* harus lah syg ! aku kan kakaq dye satu2 nyer ... :) 
ckukup lah untuk malam nie... bye !

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik