+Follow | Dashboard
Starship
weLcome 2013 !
Tuesday 1 January 2013 • 00:57 • 0 comments

Assalamualaikum ...

aku baru sedar tahun 2012 dah tinggalkan aku tadi .. sekejap jek kan mase beRlalu .. aLhamdulillah ., aku masih diberi peluang tuk menikmati kehidupan d tahun 2013 .. sedar tak sedar aku dah mas0k ke alam 20-an.. haha ! macam tak percaye jek ..

biase nyer lau tiap2 awal tahun mesti ade azam baru ... azam tahun baru lah katekan.. hm.,,tapi sebenar nyer aku tak pernah ade azam tahun baru.. terok kan ? sebab aku main  ikot kate ati aku jek nak watpe..  tapi yg penting tiap2 tahun mesti aku cube nakkkkk .....


- nak jadi budak yg agi baik drpd tahun lepas :) -

semoga 2013 membawa lebaran yg baru .. biar lah ape yg terjadi sepanjang 2012 menjadi kenangan suke duke aku .. semoga aku tabah menghadapi segale ape jek yg akan terjadi sepanjang 2013 nie .. :)

sekian :)


SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik