+Follow | Dashboard
Starship
pr0ud to be !
Sunday 20 January 2013 • 22:30 • 0 comments

Assalamualaikum ...

hari ini ,, malam ini ,, aku rase macam .... entah lah ! hari tuu mase kelas mental health nursing .. * againnnn * lecturer aku ade cakap cam nie ...

" nursing adalah course yg mencabar sebenar nyer ... tak semua orang nak , suke & sanggup nak buat course nursing nie .. u have to be proud cause u are here now .. "

dan aku sepatut nyer rase bertuah sebab aku dah p0n berada dalam course yang dikate kann mencabar nie .. mencabar ke ? bagi aku mencabar lah weyh .. jiwe kena kental ! kalau tak memang lame dah aku quit .. tapi sebenar nyer dulu aku memang tak berminat langsung dgn course nie .. aku hampir2 putus ase sebab rase cam ta boleh bwak course nie .. pas uh dengar pulak org cakap nurses skrg susah nak dpt keje lah bagaii .. tapi aku try jugak dan akhir nyer aku terrjatuh cinte dgn bidang nie .. macam mane aku boleh terjatuh cinte dgn bidang nie biar lahh aku jek yg tahu ..


nurul syuhada !!
tetapkan niat dalam hati kau nape kau amik course nie ..
biar lah ape org nak cakap ape punn ..
jgn cepat mengalah ..
yg penting kau tahu dann ikhlas dgn ape yg kau buat ..
and lepas uh in shaa allah ,,
ALLAH akan permudahkan segale nyer .. :)





sekian :)






SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik