+Follow | Dashboard
Starship
tujuh jam !
Thursday, 10 January 2013 • 23:00 • 0 comments

Assalamualaikum ...

otak beku ! ye , mmg otak aku beku sgt ari nie .. nie sume gara-gara stdy subjek yg same dalam mase 7 jam.. dan ape yg palingg ser0nok es0k aku akan menghadap subjek yg same lagi tuk 7 jam ! korang bayangkan lah camne keadaan aku dalam lecture hall tuh sepanjang 7 jam .. naseb ade break time.. kalau tak mmg dah lame aku cabutt ! dan disebabkan 7 jam tuh jugak , aku berjaye minum air sebanyak 2000 ml.. * d0h sel0k lah ? * sel0k lah jugak sebab aku tak pernah minum air sebanyak itu .. akibat yg terpakse aku tanggung berulang-alik ke tandas gara-gara terlampau byk minum air ! dan sekarang aku tataw cmne nak menghadapi ari es0k ...

sem0ge aku berjaye menghadapi hari es0k ...

sekian :)

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik