+Follow | Dashboard
Starship
Saturday 9 March 2013 • 22:21 • 0 comments

Assalamualaikum ...

hm.,, sedar tak sedar dah seminggu aku kat muar nie rupe nyer .. alahai.,,seminggu uhh rase macam bertahun jek ! 0key.,,nampak sgt aku tak rela duduk cnie sebenar nyer .. tapi hakikat nyer memang cam uhh p0n ! tak tahu kenape sampai skrg aku still tak dpt sesuaikan dri kat cnie .. maYbe faktor environment yg jadikan aku susah nak sesuaikan diri .. * alasan ! padahal tak suke..* tapi sebenar nyer ade sebab yg kukuh nape aku jadi takde mo0d nak duduk cnie .. harap sebab praktikal jek .. lau tak memang lame aku cabut dah !

tape lah nuruL sYuhada ...
tak lame p0n kau kat cnie ...
11 weeks m0re .. lepas uhh kau ta kan rase dah ape yg kau rase skrg ..
sabar je lah ..





=.=


SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik