+Follow | Dashboard
Starship
Monday, 11 March 2013 • 14:32 • 0 comments


semalam .,, mase b0san2 kat umah tetibe jek kawan aku s0rang nie k0l .. 

conversation with my friend :)

" hada .,, ade kat mane ? s0rang2 ke kat umah uhh ? "

" ade kat umah lah .. tak lah.,,june ade nie .. nape ? "

" kt0rg ade kat muar nie .. nak kuar tak ? j0m lah ! "

terkesima sekejap ... * tak percaye *

" kat muar ? tipu ! takkan lah .. ja0h k0t nak dtg cnie .. " 

" bet0l lah nie .. ciap2 taw ? nanti kt0rg dtg amik .. "

aku p0n ciap2 lah .. tapi cm ta percaye agi sebenar nyer .. * takut sgt kena tipu *  pukul 3 lebih cam uhh lah dy0rg dtg amik aku kat umah .. mase uhh lah aku baru percaye ..dy0rg bawak aku pusing2 muar nie .. maklum lah.,, sebelum nie tak sempat nak pusing2 at cnie p0n .. bz sgt2 lah kate kan .. then.,, bwak aku pegi mkn .. ps uhh anta aku balik semule sbb dy0rg nak kena balik cepat .. hari nie kan kerje.. even sekejap jek dpt jumpe dy0rg nie .,, tapi terubat lah rindu kat dy0rg ! 

sebelum dy0rg balik .,, sempat lah jugak snap pic sbg tande dy0rg dtg tng0k aku kat muar nie ! XD nak buat umiey ngan arh jelez sbna nyer .. haha


 
thanks kakaq2 sebab dtg melawat saya yg ja0h nie .. * muar jek p0n ! *
terubat jugak rase rindu kat k0rg ...
sayanggg k0rg byk2 !
with kaq ziera & kaq ekin .. 
:)

sekian :)


SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik