+Follow | Dashboard
Starship
be str0ng !
Saturday 16 March 2013 • 21:17 • 0 comments


La Tahzan !
wahai air mate .,, berhentilah mengalir ..
sudah2 lah uhh ..
dah sakit2 mate aku nie menangis ..
jadikan ape yg dah jadi sbg pengajaran & make sure mende cam nie tak jadi agi ..

hm .,, aku bukan taknak berk0ngsi ape yg dah jadi .. tapi aku rase cukuplah aku jek yg taw ape yg dah jadi .. yg b0leh aku katekan sume nie ade kaitan ngn ape yg buat skrg .. buat ape eyh ? 0keyh .,, aku kan ngah practical skrg .. s0 .,, paham2 jek lah .. * taknak cakap banyak * 

sebelum nie aku ade p0st sal bidang nursing nie tak ramai yg nak amik sebab susah lah .,, mencabar lah bagaii .. dulu aku tak percaye ngan sume uhh .. but n0w i believe it .. 

:'(

my lecturer said .,,

" if u want t0 be a nurse .,, u must be str0ng ! memang sejak bergelar student nurse sampai lah dah jadi staff nurse 0rang sentiase akan perhatikan & mencari kesalahan awak .. just pekakkan telinga & anggap jek cam tade pape berlaku .. * buat hati kering jek * yg penting buat kerja awak ngan betul .. "

bila di fikir2 kan semule .,, bet0l ape yg lecturer aku cakap .. pekakkan jek telinga .. masuk telinga kanan .,, kuar telinga kiri !

nuRuL sYuhada !
kau yg pilih mende nie ..
s0.,, kau kena sanggup & tabah hadapi sume nie ..
jadikan ape yg dah jadi sbg pengajaran & igt 0rg sentiase memerhatikan kau ..
d0n't give up !



ya ALLAH .,, 
tabahkanlah hatiku dalam mengharungi segala dugaan-Mu ..
amin ..

sekian ..











SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal.

Profile
Social Network
Music!




Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Epulfik